RM3 Teh Ais Padu! Hotel Sri Petaling Promosi Makanan, Minuman di Jalanan
Beberapa kakitangan Hotel Sri Petaling memegang sepanduk bagi menarik perhatian pelanggan untuk membeli makanan menerusi konsep pandu lalu demi kelangsungan operasi perniagaan ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 10 FEBRUARI 2021.
Beberapa kakitangan Hotel Sri Petaling memegang sepanduk bagi menarik perhatian pelanggan untuk membeli makanan menerusi konsep pandu lalu demi kelangsungan operasi perniagaan ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 10 FEBRUARI 2021.Penolong Pengurus Eksekutif Hotel Sri Petaling, Mohd. Nizamri Md Yusof (dua kiri) bergambar kenangan dengan kakitangannya ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Hotel Sri Petaling, Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 10 FEBRUARI 2021.Kakitangan Hotel Sri Petaling mengambil pesanan makanan daripada pelanggan dengan penjarakan fizikal ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 10 FEBRUARI 2021.Beberapa kakitangan Hotel Sri Petaling memegang sepanduk bagi menarik perhatian pelanggan untuk membeli makanan menerusi konsep pandu lalu demi kelangsungan operasi perniagaan ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 10 FEBRUARI 2021.Kakitangan Hotel Sri Petaling menyediakan makanan dengan menjaga prosedur operasi standard (SOP) ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 10 FEBRUARI 2021.Beberapa kakitangan Hotel Sri Petaling memegang sepanduk bagi menarik perhatian pelanggan untuk membeli makanan menerusi konsep pandu lalu demi kelangsungan operasi perniagaan ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 10 FEBRUARI 2021.Kakitangan Hotel Sri Petaling mengambil pesanan makanan daripada pelanggan dengan penjarakan fizikal ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 10 FEBRUARI 2021.Kakitangan Hotel Sri Petaling menyediakan makanan dengan menjaga prosedur operasi standard (SOP) ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 10 FEBRUARI 2021.Kakitangan Hotel Sri Petaling menghantar pesanan makanan kepada pelanggan dengan penjarakan fizikal ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 10 FEBRUARI 2021.Beberapa kakitangan Hotel Sri Petaling memegang sepanduk bagi menarik perhatian pelanggan untuk membeli makanan menerusi konsep pandu lalu demi kelangsungan operasi perniagaan ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Kuala Lumpur. Foto HAZROL ZAINAL, 10 FEBRUARI 2021.
News Sources: JOHOR BAHRU: Kerajaan negeri memaklumkan sebanyak 27 buah sekolah di Johor telah ditutup secara berperingkat bermula tiga hari lalu selepas
News Sources: KUALA LUMPUR: Seorang lelaki menarik balik semakan kehakiman untuk mencabar keabsahan pertuduhan seks luar tabii yang dihadapinya di Mahkamah Tinggi
News Sources: LONDON: Dua personaliti YouTube memperdaya orang ramai dengan memuat naik beberapa gambar rumah anak patung mendakwanya sebagai rumah penginapan untuk
News Sources: PUTRAJAYA: Malaysia terus merekodkan peningkatan kes positif baharu Covid-19 melebihi 2,000 kes iaitu 2,340 kes mengatasi kes sembuh iaitu 1,910
News Sources: PONTIAN: Ketika ramai yang menitikberatkan aspek pematuhan prosedur operasi standard (SOP) semasa mengunjungi bazar Ramadan bagi mendapatkan juadah untuk berbuka
Comment